Ironman 2

VAD ska jag säga om denna?
Jag blev riktigt besviken på filmen som jag hade relativt höga förväntningar på.
Första filmen var riktigt bra, en överraskning för mig som inte väntat mig det. 
Den hade humor, action, lite kärlek, onda vs goda men tvåan ack inget av detta.
Enligt mig var denna film endast reklam för filmen The Avengers som kommer 2012.
En till Marvel film och jag som verkligen gillar Marvel.
Jag orkar inte se en film om Ironmans problem och känslor för sin frånvarande far.
Tyvärr måste jag ge denna film endast 1/5 möjliga poäng eftersom jag hade så höga förväntningar. 
Om ni tycker annorlunda när ni sett filmen, för om ni sett ettan måste ni ju se tvåan, motivera isåfall varför! 
AV: Malin


Alla bilder är lånade....


Sandras tankar:
Jag tyckte att denna filmen inte var bra.. Den var typisk och förutsägbar.. Hela storyn var i princip att hjälten i andras ögon som hyllas och i vännernas ögon bara irriterar egentligen har seriösa problem och att han lider i det tysta. Att alla vännerna i slutet får bita sig i läppen och inse att de hade fel om honom, egentligen var det synd om honom och det gör alla hans galna beslut okej..
Nej, inte alls lika bra som ettan.
Får bara 1/5 av mig med.

Kommentarer
Postat av: mia

Jag vet :D härifrån jag fick idén om The Awakening :D

2010-10-12 @ 13:36:42
URL: http://lillamaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Håller med er... snarkvarning på filmen. Men man måste ju se den såklart! ;)



Blir riktigt sugen att börja läsa nån bok nu, skitbra att ni startat bloggen! ;) Blir jätteinspirerad och nyfiken på flera av böckerna!



Till nåt helt annat, Malin du får gärna komma på kvällsfika... när du vill! :) Hihii!



Kram.

2010-10-14 @ 00:48:54
URL: http://carolineke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0