Malins favoriter just nu =)

Mina favoritförfattare, dessa kan ändras från dag till dag:

  1. Stephenie Meyers - Twilight
  2. Charlaine Harris – True Blood
  3. Marian Keyes – Vattenmelonen, Änglar, mm…
  4. JK Rowling – Harry Potter
  5. Dan Brown – Da Vinci koden, gillar bäst dock Ängler och Demoner

Har ni några författare ni kan rekomendera?

Just nu läser jag novellen ur Twilight serien, Bree Tanners andra liv. 
Kommer en recension av den snart.




Vill ha: The Carrie Diaries
För er som älskar sex and the City




Vill också ha senaste True Blood, läser dem på engelska och den tionde boken Dead in the family har kommit, men eftersom jag är snål väntar jag på pocketen som kommer om ett halvår samt att de andra nio böckerna är i poket form. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0