Vi är två systrar, Malin och Sandra, som valt att skapa denna blogg.

Jag, Malin inviger denna sida. Jag anser att jag har läst relativt många böcker under de senaste åren, enligt mina standar. Med de senaste åren menar jag ca 6-5 år tillbaka. Men nu är det inte så att jag läser hela tiden. Det kommer nog i vågor för mig som för så många andra människor. Jag vill med denna blogg för att inspirera fler till att läsa medan sidan även ger mig en chans till reflektion angående böcker jag läst. När jag läser en bok är jag i ett vakum, den enda som existerar är jag och min bok. Vi tillsammans reser in i bokens värld. Det är upplevelse som ibland kan upplevas hemska, ensam, glädjerik, sårbar eller helt enkelt underbart. Nu har jag tuggat på färdig om böcker för den här gången i alla fall.

P.S jag ska försöka att inte avslöja så mycket om boken utan mer om känslan och hur författaren uttrycker sig.
Sandra kommer även att recensera olika böcker, ibland samma som jag men ibland helt andra böcker.


    


Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad roligt att ni startat denna blogg! =) Jag vet Malin, jag ska uppdatera... finner bara ingen motivation just nu! Kram kram.

2010-10-01 @ 01:11:56
URL: http://carolineke.blogg.se/
Postat av: Malin

2010-10-06 @ 22:15:29
Postat av: Malin

Kul att mina tjejer har skapat bloggen, ska kolla upp den jämt när jag har tid....

2010-10-06 @ 22:16:45
Postat av: Malin

Kul att mina tjejer har skapat bloggen, ska kolla upp den jämt när jag har tid....

2010-10-06 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0